FANDOM

Zelda is de mooie vriendin van Erik Netherstorm en heeft een hoge status in de Legion of Darkness. Ze is bewapend met een glanzende rapier. 

Zelda
Geboortedatum 22-5-2002
Geslacht Vrouw
Lichaamslengte 172 cm
Massa 58 kg
Huidskleur Blank
Haarkleur Blond
Oogkleur Blauw
Ras Hylian
Familie
  • Daphnes Hyrule (vader)
  • Erik Netherstorm (man)
  • Daloth Netherstorm (zoon)
  • Delia Netherstorm (dochter)
  • Valath Netherstorm (zoon)
  • Draco Netherstorm (zoon)
  • Dagolus Netherstorm (schoonvader)
  • Desidia (schoonmoeder)
  • Absolus Netherstorm (zwager)
Titel

Princess of Hyrule

Erik's Girlfriend

Demon Queen

Status Levend
Favoriete wapen Rapier

BiografieEdit

Zelda

Zelda

Zelda Hyrule is geboren op 22 mei 2002 als enige dochter van de Hyruleaanse koning Daphnes Hyrule. Toen ze 17 was kreeg ze een relatie met de jonge, flamboyante Demon Lord, Erik Netherstorm. Dit was volgens de wetten van beide partijen verboden, maar dat hield haar, en ook Erik niet tegen. Toen haar vader werd vermoord door Link, de zelfbenoemde "Held van Hyrule", liep ze over naar de Forces of Evil. Nadat Erik en Absolus hun vader, Lord Dagolus, uit de dood hadden teruggehaald, trainde Erik zijn vriendin in duistere magie, elementaire gaven en meer van dat soort zaken, in opdracht van zijn vader. Erik en Zelda trouwden op 26 juli 2022. Ze krijgen vier kinderen; Daloth, Delia, Valath en Draco. Als Erik in 2042 de titel Demon King van z'n vader overneemt, wordt Zelda uiteraard z'n Demon Queen. De twee leven nog lang en gelukkig.

Personality & traitsEdit

Zelda is mooi, lief, slim, enthousiast, knap, sympathiek, intelligent, aardig, eerlijk, liefdevol, vrolijk, spontaan, optimistisch, leuk, sociaal, zorgzaam, vriendelijk, energiek, etc.