FANDOM

Zephyr.
Leeftijd: 115
Geslacht: Man.
Status: Levend (half onsterfelijk).
Lichaamslengte: 197 cm.
Massa: 74 kg
Haarkleur:   Wit.
Oogkleur: Grijs.
Ras: Human.
Titel: Weather Warlock

Zephyr is een gezworen lid van "the brotherhood of chaos" en dus een vijand van "the forces of evil" Hij wil wraak nemen op the prime lords of evil maar vooral op max.

Background Information:Edit

Zephyr werd geboren op gundalia, maar was geen gundalian. Hij komt uit een familie van mensen die op gundalia woonden om de koninklijke familie te dienen en van raad te voorzien. Hij leed een vrolijk leven met liefhebbende ouders en een mooi huis. Hieraan kwam op een wrede manier een einde toen Max, De Psychopatische zoon van de keizer en de keizerin van gundalia die in de doofpot was gegooid hun huis binnen kwam lopen. Hij was namelijk op een queeste om iedereen die hem bij naam kende, te vermoorden. En daar hoorden Zephyr's ouders bij. Zephyr's vader zag hem aankomen en probeerde hem tegen te houden met een zwaard. Maar max was te snel. Hij stak Zephyr's vader 12 keer neer en sneed daarna zijn keel door. Hij dwong de zesjarige Zephyr te kijken hoe hij zijn moeder martelde en dwong om lichaamsdelen van haar man te eten. Hij vermoorde Zephyr trouwens niet. Want als hij iemand vermoorde die hem niet kende kon hij nooit een wapen van zijn ziel maken.

Zephyr werd in de jaren daarna heel depressief, Zo depressief dat hij uiteindelijk zelfmoord wou plegen. Maar vlak voordat hij van de flat af zou springen. Werden zijn tranen opeens vergezeld door die van de wolken en hij ontdekte dat zijn gevoelens het weer konden beinvloeden. In de jaren die volgden leerde hij om zijn krachten te controleren en op commando het weer te kunnen beheersen. Hij vluchte totdat zijn voeten ervan bloedden en rende door. hij vocht op een dag zelfs mee aan de kant van "the forces of light" In de hoop max tegen te komen. Maar toen hij dit deed werd hij zo boos dat hij het halve battlefield opblies met onweer en door link de zak kreeg omdat hij vreesde voor zijn reputatie als hij zo iemand in zijn leger had. Toen Chaos hiervan hoorden zocht hij hem meteen op. Hij verleidde Zephyr om bij zijn brothehood te horen door hem te beloven een kans op wraak te krijgen. Hij leerde zephyr extreem goed meswerpen en gaf hem meerdere extra superkrachten, waaronder supersnelheid en laserogen.